Pribatutasuna eta internet

Konplexurik gabe

Kevin ospetsu egin da gure blogosferan Facebooketik ateratako argazki honi esker. (Euskal Jakintza blogekoei kopiatuta).

Kontuz ibili beharko gara interneteko hainbat zerbitzutan kargatzen ditugun gure argazki eta datuekin? Zelan erabil ditzakete datu horiek?

Zein da fidagarriagoa, Facebook, Tuenti, Twiter, Identi.ca, Zutagu… bezalako zerbitzuen artean? Zergatik?

Inork irakurtzen al ditu zerbitzu horien Pribatutasun politika kontuak izena ematerakoan? (Aditu bati entzun nion duela gutxi, ondo irakurriz gero, inork ez zuela izena emango lehenengo bi horietan!)

Posiblea da sarean kargatu dugun informazioa geroago desagertaraztea?

6 responses to “Pribatutasuna eta internet

  1. Nik uzte dut horrelako ustekabeak gertatu ez dadin,datu “faltsu” batzuk eman behar direla :adb; zure adina ez den datu bat,…horrela ez zaituzte “infraganti” harrapatuko.

  2. aitorhormaetxe

    Andrea zuk ez duzu arrazoirik zeren eta infraganti arrapatzeko edo zure datuekin gauza txar bat egiteko ez gara adiskideak denok.

  3. andrea ni aitorrekin bat nator ez duzu arrazoirik ez dituzu datu faltsuak eman behar bada ezpada

  4. noelia borja

    nik uste dut ez direla zure datu garrantzitsuak esan behar adibidez zure kuenta korrientea etabar , baina beste datuak uste dut ipini daitezkela .Gainera tuentin eta facebooken zu nahi dituzun lagunak onartzen dituzu ez baduzu norbait esagutzen ez diozu baimenik eman behar.

  5. ni uste dut horrek gauzak kontuz ibili

  6. Nik Andrearekin bat nator Zuk Jon eta Aitor ez duzue ulertzen ondo irakurri behar duzue jartzen duena. Kontuz ibili behar da eta Andrea esan duen moduz datu pertsonalak interneten ez dira jarri behar.

Utzi erantzun bat

