Etorkizuneko trepetak

Minority report filmea ikusita etorkizuneko ordenagailuak nolakoak izango diren asmatze kontu horretan, nahiko bideratuta geratu nintzen. Etorkizuna gero eta hurbilago dagoela ematen du, gero eta etorkizun gutxiago geratzen zaigu…

Hezkuntzaren inguruan jarraitzen ditudan blogero [1][2] batzuk hortxe ari dira gaurko iPadarekin esperimentatzen, gure garaietako trepeta-izarra. Ni, diruarekin xuhurra naizelako-edo, trepetari etekina ateratzeko astirik ez daukadala pentsatzen dudalako-edo, edo San IGNUtiusen lagundiko jarraitzaile zintzoa naizelako, ez dut gailua zuzenean ezagutzen, vade retro!

Hemendik urte gutxitara aterako diren balizko gailu horien zain geratuko naiz oraingoz eta nire dirua, iPada erosten xahutu ordez, Googlekoen akzioak erosten inbertituko dut.

Utzi iruzkina