Hemendik aurrera Euskadi Literatura Lehiaketa

Nire izenkideak, Gorka Bereziartuak,  honako artikulua argitaratu du Euskadi Literatura Sariaren inguruan:

Hemendik aurrera Euskadi Literatura Lehiaketa

Zer uste duzue? Sariaren baldintza berriekin aurrera ala atzera egin dugu? Zergatik?

Jon Alonso

Jon Alonso, aurreko Euskadi Literatura Saria kritikatu zuen idazle horietako bat.

Koldo Izagirre

Koldo Izagirre

3 responses to “Hemendik aurrera Euskadi Literatura Lehiaketa

  1. nik uste dut hori ondo dagoela zeren eta jendea joan al da bere gauzak erakustera

  2. Nire ustez, dokumentu bat zinatzera behartzearekin ez dute ezer lortuko. Idazleak ez badute sinatu nahi, azkenean gutxiago aurkeztuko dira lehiaketa moduan hartzen dutelako.

  3. aitorhormaetxe

    ni zurekin nagoleire, nire ustez carlosek ez du arrazoirik. zeren eta behartzearekin ez dute ezer lortuko

Utzi iruzkina