Eskerrik asko zeure bista onagatik!

Euskara kaxkarrean egindako idazkunekin ez gara haserretuko. Ni ez behintzat. Okerrago dira gure herriko letrero elebakarrak, ezta?

Guztiok argazki kamera digitala darabilgun garai hauetan, baten bati, teknopataren bati, ziur aski,  horrelako idazkunen bilduma egitea bururatu zaio.

Lagunduko diogu gure argazkiak besteen argazkiekin elkartuz?

Eskerrik asko zeure bista onagatik!

Zein da ikusi duzun idazkunik harrigarriena?

7 responses to “Eskerrik asko zeure bista onagatik!

  1. Horrelako akatsak gero eta gehiago ikusten dira,batez ere euskaraz.Ni ez nahiz harritzen oikoak direlako. Gehiago harritzen nahiz,ondo dagoenean gauza bat idatzita euskal herritik kanpora edo.

  2. Nire ustez,ondo dago.

  3. Zergatik guztatu zait

  4. nire ustez hori onargabea da.Bakoitzak bere konfiantzako gendearekin nahi duen bezala hitz egin dezake baina leku publikoetan hizkuntz egokian egon behar dira.

  5. Ez dut ulertzen nola egon ahal diren honelako akatsak mundu guztiak ikusi ahal duten karteletan eta txarrena gero eta gehiago daudela da, batez ere Euskal Herritik kanpo. Uste dut honelako akatsak aurkitzen badute zuzendu egin behar dela.

  6. egia esanda ez dakit nola egon daitezke honelako akats handiak, ez dut ulertzen!!

  7. baina normala da nonoiz horrelako akatsak idaztea denok egiten ditugu akatsak eta.

Utzi iruzkina